חידוש צמיחת השיער I-PRP/PRF

חווית טיפול וחידוש צמיחת השיער.
עם השנים אנו מוצאים שאנשים רבים, גברים ונשים סובלים מהדלדלות השיער.

האם זאת גזרת גורל או האם ניתן לטפל בחידוש צמיחת זקיק השיער?

בעזרת טכלנוגית FUE ובאמצעות טיפולי I-PRP/PRF ניתן לטפל בחידוש צמיחת זקיק השערה, לעבות את מראה השיער ולשפר את איכות זקיק השערה.

אז מדוע זקיקי השיער נחלשים?

מחזור דם תקין לקרקפת השיער שומר על שיער חזק ואיכותי. עם השנים כלי הדם מתכווצים, שינוע הדם לזקיק השיער נחלש וקיימת חוסר של מחזוריות דם לזקיק השיער.

מהי שיטת I-PRP/PRF, פלסמה טרפיה ?

שיטת הPRP או ה PRF מאפשרת לתאים הפעילים בדם להגיע לזקיק השיער ולחזקו.
חשוב לדעת שמעל טיפולי הפלסמה טרפיה, מהווה טיפול שכיח בתחום האסתטיקה הכירורגית, ורופאינו משתמשים באופן יומיומי בשיטה זו מאז שנת 2002.

אז מהי חווית הלקוח בטיפול I-PRP/PRF?

הלקוח מגיע לרוזס קליניק, ממלא שאלון רפואי, מקבל הסבר מפורט מהרופא המטפל על הטיפול והתוצאות הצפויות.
הרופא יבחן האם המטופל הוא מועמד מתאים ולטיפול ויבחן את האזור התורם / האזור הדליל. בהתאם לממצאיו יפרט למועמד את סדרת הטיפולים הרצויה.
לאחר מכן יצולם המטופל לתיעוד, ובמידת הצורך ימרח על וקרקפת חומר אילחוש משמעותי על מנת שכמעט ולא יחוש כאב בטיפול או לחלופין ישולב חומר אילחוש בעת ההזרקה.
כפי שצויין, טיפול הפלסמה טרפיה מבוססת על לקיחת דם ורידי מהמטופל. מבחנות הדם מועבורות למכשיר הצנטריפוגה.
מכשיר הצנטריפוגה גורם לסחרור הדם שבמבחנות. תוכנת הצנטריפוגה עובדת במשך כשלוש דקות וגורמת להפרדת תאי הדם.
תאי הדם האדומים והמשקעים הקיימים בדם שוקעים במבחנה ומשאירים בחלק העליון של המבחנה תרחיף בהיר ושקוף.
החלק העליון הינו תרחיף בו יש אוסף של תאי גזע, תאים חיסוניים אשר יעודדו את זקיק השיער לחידוש הצמיחה, ויחזקו אותו.
באמצעות מחט מאוד דקה, יזריק הרופא לאזורים בהם אנו רוצים לטפל ולעודד את זקיק השיער.

האם הטיפול כואב?

הלקוח כמעט ואינו חש בטיפול בזכות חומר האילחוש והמחט העדינה והדקה מאוד בה משתמש הרופא המטפל.
במקומות בהם היה שיער פלומתי, כמו שיער תינוק, נראה שיער חזק ואיכותי יותר.
לאחר הטיפול הלקוח חוזר לשגרה, לא רואים סימנים מיוחדים בקרקפת.